Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

19 år

Jaha då var man 19 år. Jag älskar redan att vara 19, tycker det är perfekt ålder. Tycker det är sexig ålder:D haha. Gillar ordet nitton och gillar talet så det är väl bra att man är 19 då:). Fick en underbar dag tillslut iaf. Vaknade på morgonen efter en skööön och efterlängtad sovmorgon då kom jonas in och grattad mig och när jag klätt på mig kom jag ut och då haade han och Nate blåst upp jätte mycket balloger hela morgoonen. Sånna ballonger man kan göra djur och sånt av hade dom gjort massa saker av och hängt upp. Det var riktigt mysig start på dagen. Vi åt frukost och bara tog tid för oss 3 på morgonen, sen när nate sov middag åkte jonas för att hjälpa en kompis och jag gjorde mig iordning. När nate vaknade efter tuppluren så gick han å jag och handlade kakor och dricka till kalaset men vi gick även en långrunda och gungade och så han fick gå själv också. Sen kom mamma med familj och min syrra med familj så vi blev ett par stycken här hemma och då blev det tårta och fika och presenter. Det blev pengar (som var vääldigt behövligt) sen ljusstakar som jag velat ha och ljus och lite andra mysiga saker och presentkort på ikea. Så jag är jätte nöjd och tacksam över allting:)
Nate däckade vid halv 8 och sen dess har jag och jonas myst och jag har suttit här. Han är iväg och handlar mcdonalds som vi ska käka för inte hunnit äta idag. Så vi får skämma bort oss lite ikväll:)
--

Imorgon ska jag festa järnet med mysan. Blir förfest hos hennes pappa place sen ut i nattlivet med lite folk.
Imorgon blir premiär för en fylla för mig för det var säkert 2 år sen jag drack så jag kände av det. Så imorgon
ska det bli topppen!
Mysan och jag vettu, kan inte bli bättre:D
Skriver mer imorgon och laddar upp bilder från idag, och skriver väll om imorgon på lördag och ev laddar upp bilder om jag tar med mig kameran.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0