Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

1årsdag.

Nate's 1årsdag var igår (Lördag 18 april). Han har varit sjuk hela veckan och var även sjuk igår :(
Hur kul är det liksom, tyckte så himla synd om honom. Mamma m.familj var här och vi firade Nate men han va inte intresserad av något, inte paketen eller fika. Han fick massor av roliga leksaker av oss och mamma fick han också leksaker och kläder, men nu i efterhand har han lekt jätte mycket med det. Idag var jonas föräldrar här (Nate's farmor och farfar) med en utav hans födelsedagspresenter. Vi ska inte fira han fören nästa helg där ute men dom ville ge en present nu iaf så skulle han få resten nästa helg och idag var han frisk så det var lite roligare att dom kom idag än igår. Dom kom med ett baaaaouta paket som han fick öppna och gissa om han blev glaaad! Det var en bobbycar ( en sån där röd bil som man sitter på och man sparkar med fötterna , har funnits i mååånga år) han har alltid älskat hans kusins bobbycar som han har. Så hela dagen har han suttit på den och lekt. Sen kom min syster hem från min pappa och då hade pappa och hans fru skickat med maaassor av saker till nate, en bilbarnstol :), 2 kartonger med kläder och skor:D Det var så fullt i hans byrå av dom nya kläderna så jag vet inte vad jag ska göra när jag har tvättat och alla hans kläder som han redan hade ska i också:P för inte ett enda plagg mer går i. När vi flyttar till den andra lägenheten har han en egen garderob i sitt rum så då får man plats med allt. Bäst av allt var det maaassor av leksaker, massor av bilar som han älskar så han blev helt till sig. Han blev genast förälskad i ett lego tåg (babylego) men han älskade alla leksaker han fick. Jag är så glad för hans skull nu, för han har haft dåligt med både kläder och leksaker och nu har han överfullt och ja märker hur kul han tycker det är men lite nya leksaker, han var ganska trött på sina gamla.

Så tusen miljoner tack till min älskade pappa och hans ängel till fru , Puss och kram på er <3
---
Igår kväll såg jag äntligen australia och OMG vilken bra film. och guuu va jag lipade:D.. Jag ger den verkligen 10 plus!
Jag skrev ju att twilight var den bästa film ja sett på länge men nu är det faktiskt australia som leder. ! SE DEN om ni inte redan sett den för då ser ni den igen;P
--
Sitter just nu och tittar på fredrik & filip , det är premiär på deras nya program. Blir intressant!
Får kommentera det senare när jag sett det.

CIAOO!


Kommentarer
Postat av: vilja

Svar: Det gör inget, herregud! :) Skönt att familjen är frisk nu. Själv så är jag genomförkyld, men annars så är det bara bra :)



Haha, tackar! ^^ Kram!

2009-04-24 @ 08:40:10
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0