Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

4 dagar kvar

Bara 4 dagar kvar till min efterlängtade 19års dag. Iof jag ska inte göra något speciellt men jag längtar bara efter att vara 19. Klockan är halv 12 och jag är dödstrött. Haft en sån rolig dag trots att jonas blivit magsjuk igen! Dagen började med att jonas sprang på toan och var dålig och jag bestämde mig för att jag inte orkade sitta hemma och ta hand om honom och att nate skulle ha tråkigt hela dagen. Utan efter nate sovit tog jag bussen ut till mamma där det var full rulle, min mamma, "pappa", bror, syster var där till en början och nate var helt överlycklig av all uppmärksamhet. Sen kom min andra syster och hennes kille och då käkade vi middag. Under hela dagen där hemma var vi ute också så fort vi fick chansen så var vi ute och lekte på bakgården. Vi gick och kollade på min systers nya FINA bil som jag blev jätte avis på. Dom har flyttat till ett radhus i närheten av mammas hus så vi gick och kollade där hemma också och det var jätte fint. Efter middagen så ville mamma gå ut och gå med Leeza och mig och innan skulle jag gå bort och hälsa på min vän Låtta som bor typ huset brevid och visa upp nate för hennes mamma som velat träffa honom länge. Låttas pojkvän jon var där hemma också så dom busade alla med nate. Det slutade iaf med att jag,mamma,"pappa",min syster, min lillebror,låtta , jon & nate gick en lång runda och hade jääätte trevligt. När vi kom hem så fick jag springa till bussen som jag skulle ta 20 i 9 . Nate var dödstrött på bussen och somnade i min famn. Mysigt:)

Nu måste jag sova, är dödstrött som sagt. En fartfylld härlig dag. Synd att det inte var så bra väder som det varit i dagarna men det var helt okej..
CIAO!

Kommentarer
Postat av: 15 år och gravid med trillingar

Hej, jag har just skrivit i min blogg om den hemska sanningen bakom mingraviditet

2009-04-06 @ 09:24:47
URL: http://trillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0