Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

anställningsintervjuv

Shit asså vilket sjuuukt bra väder det varit dom senaste dagarna. Idag kunde man lätt gå utan jacka. Jag gick i en tunika och en tunn långärmad över sen klackstövlar. Det var så varmt att man kunde skippa strumpbyxor och tjocktröja. Har varit ute hela dagen med nate, började min dag med att hoppa direkt i duschen när jag gick upp(efter en skön sovmorgon som min älskade unnade mig) sen gjorde jag mig i ordning och Låtta kom och hämtade mig. Vi åkte hem till henne fast först åkte vi till ica och köpte fika. Hemma hos henne satt vi på hennes terass och fikade i solen. Det var helt vindstilla så det blev stekhett.(SKÖNT med andra ord) så vi satt där och snackade och stekte oss ett tag. Hon skulle åka och rida vid 1 så då började jag vandra mot äldre boendet där jag skulle träffa enhetschefen för anställningsintervjuv om sommar jobb. Gick jätte bra och jag fick jobbet! JIPPII! Hon skulle ringa mina referenser innan jag får ett anställningsbevis så det är ju inte hundra men mina referenser kan inte säga ett ont ord om mig så mycket jag slet så det går nog bra:)
Så idag har jag varit jätte glad. Sen kom Li och hämtade mig så åkte vi hem till mig och hämtade nate och gick ut till skällby ett par timmar och fikade/lekte/klappade djuren och övade på att gå jätte mycket. Li skulle hem sen och äta så jag och nate gick hem en stund. Jonas kom hem efter en liten stund efter ha varit och kollat på hagbloms och då gick vi ut igen, till maxi och handlade lite. När vi kom hem igen gick jonas in och packade upp varorna medans jag och nate gick ut igen och gick en runda. Han fick öva på att gå genom att jag bara gick efter honom. Så han fick välja väg. Det blev en liten runda innan han bara satte sig ner anfådd och orkade inte mer i benen hehe:)
Vi gick hem då och la oss i soffan och myste en liten stund, efter det la vi oss och mös i sängen och han somnade. Mitt lilla änglabarn. Han och jag för alltid!! Finns ingen mer underbar, när han somnat så längtar jag redan till nästa morgon när han vaknar. På morgonen är han som underbarast, efter frukosten. Då är han mätt utvilad och lekasugen.
---  CIAO
You touched my heart you touched my soul
You changed my life and all my goals
And love is blind and that I knew when
My heart was blinded by you
I've kissed your lips and held your head
Shared your dreams and shared your bed
I know you well, I know your smell
I've been addicted to you



 

You makin me high!


Kommentarer
Postat av: Bea

GRATTIS till jobbet!! Gud vad skönt det måste kännas! Och ha man väl fått in en fot så kommer man aldrig därifrån ;-)



Ni har nog fått vårat fina väder för här är det superdisigt och trist, men hoppas på sol i helgen!

Gosa med lillen från oss!



Kram!

/Bea

2009-04-03 @ 22:48:05
URL: http://beasscrap.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0