Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Doktor besök igen...

Jahapp idag blev det doktor besök med Nate igen. Han har haft feber i nästan en vecka nu och idag har han legat från morgon till kväll i jonas och min famn, så jag kände att det är bäst att kolla upp att. Hans hosta har ju inte blivit något bättre av brikanylen som han fick utskrivet. Det hjälpte dom första dagarna men sen har de inte hjälpt något. Så nu fick han mollipect utskrivet istället. Doktorn som jag var hos nu tyckte det var lustigt att våran husläkare hade skrivit ut brikanyl eftersom han inte har dom besvären i lungorna eller så, så hon fattade varför det inte hjälpt. Nu hoppas vi att detta hjälper istället. Jag hoppas innerligt att han mår bättre imorgon för han har ju sin 1-års dag imorgon. Min lillkille blir 1 år imorgon. Min familj och mysan skulle ju komma hit men det verkar inte bli något av om han är lika dålig som han var idag. Det återstår att se imorgon. Jag och jonas är friska nu i alla fall vilket är skönt så nu vid klockan 10 hehe ska jag ställa mig och laga en riktig middag för varken jag eller jonas har ätit middag på 5 dagar typ. Nu ska jag gå o börja med maaten:D

Håll tummarna för att min lill kiiis är frisk imorgon! Iaf lite bättre än idag!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0