Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

I Löve Shoes<3

Skor skor skor skor skor skor, det är allt jag kan tänka på. Nu när det börjar bli så fint väder vill man ju ha läckra skor.
Hade på mig mina fina nya skor idag, det är ett par höga öppna klackarskor som är sjuuukt sexiga (tycker jag) :D.
LOVE IT! Köpte dom på deichmann , helt sjuk bra butik. Dom dyraste skorna kostar typ 229 kr . Dom har så mycket skor och så billigt. Finns något för alla där. Hittade massor skor jag ville köpa till Nate. Coola skate skor, det får bli en annan gång. Ska lägga in en bild på skorna. dom är faktiskt liiiila:D haha. Aldrig haft lila skor innan. Men dom är inte utstickande lila utan möörk mörk lila så det är skit snyggt. UHHH! Länge sen jag älskade ett par skor så hårt!
Har inte uppdaterat bloggen på ett par dagar för det är så mycket i mitt liv nu känns det som fast det är egentligen ingenting. Fast har man barn så blir det mycket, jag försöker ju vara ute med honom hela dagarna så jag är ju aldrig inne. Mer än på kvällarna och då är jag så himla trött.
Var på BVC idag med nate, försov mig som vanligt och skulle vara där vid 10.20 och det var precis så jag hann. Jonas glömde väcka mig men det gick bra i slutändan. Hos karin(sköterskan) gick allt bra. Det var läkar besök också så det var med en läkare som tittade på Nate. Han väger nu 10 kilo och 300gram tror jag det var. Min lilla tjockis. Sen var han 76cm lång. Vi har varit så mycket hos läkaren på sistone så direkt när han skulle kolla i öronen och munnen började nate streta emot för varje gång vi har varit hos läkaren gör dom det, så jag måste sitta och hålla fast nate och det är fan det värsta jag vet. Allt var iaf jätte bra. Det var sprutdags igen också. Jag svettas lika mycket varje gång han ska få spruta, nate märker inte ens av det men jag sitter lipfärdig och svettas som en gris. Nu hoppas jag bara att han inte får feber nu när det är så himla fint väder. Det är 25+ med stor sol utan ett enda moln på himlen så jag var ute imorse i bara linne jeans och mina nya skor. Alla går i shorts och t.shirt nu och det är så härligt att se. Det vi vill helst nu är att åka till GBG och hälsa på min pappa , Bea(hans fru) och mina älskade små bröder axel och arvid. Dom bor i gbg skärgård så ni kan tänka att det är härligt att vara där nu eller. Åka ut med båten och bara ta det lugnt och slippa alla problem som man har hemma. Vi ska åka dit om ett par helger har vi täänk och vi längtar ihjäl oss.
ska ladda upp bilder på mina älskade skor, och jag vet mina fötter ser skit vita ut för jonas tog med blixt och dom är inte så vita dom är faktiskt ganska bruna nu:)
Nate ligger och sover middag så nu ska jag sätta mig på balkongen en stund i värmen:D
CIAAAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0