Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Jahapp 19år imorgon.

19årsdagen är imorgon då. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, blir en födelsedag som ingen annan. En födelsedag utan nånting, för utan pengar kan man inte göra något. Mamma och göran med familj kommer in på kvällen med lite tårta som tur är. Annars hade jag inte firat den nånting. Vi har tyvärr så dåligt med pengar så vi kan inte göra något alls. Mina födelsedagspengar får gå till mat till familjen. Egentligen skulle det gått till lite nya saker på ikea, så det är tråkigt men familjen är viktigare så det är inget att hänga läpp över. Jag brukar inte vara sån som hakar upp mig på saker utan brukar försöka se det posetivt och försöka kolla frammåt. Men just idag orkar jag inte det. Vill som jag skrev i förra inlägget bara lägga mig och sova ett bra tag. Sen när jag vaknar ska det vara sommar och glada tider. Vi får se hur min dag imorgon blir. My skrev nu att hon ville ha med mig ut och festa på fredag, så funderar på att följa med. Får bli alkoholfritt men de kan bli ganska kul i alla fall. Det får vi se då. Har försökt få tag på en kvinna som jag ska prata jobb men hon har varit på tjänstärenden i flera dagar så måste ringa dit på måndag och min mamma skulle hjälpa mig. Är så sugen på ett glas vin, snälla någon kom hit med en vinflaska. Det skulle få mig att må lite bättre.
Deppiga tider just nu.


Ciao

Kommentarer
Postat av: My

Du frå en liten present idag iaf, men kom ihåg det är tanken som räknas :D <3

2009-04-09 @ 10:24:01
URL: http://myhansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0