Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Nate börjat gå! Tack mysan <3

Idag smällde det, jag & mysan lagade mat här hemma efter en runda på stan och maxi. Medans jag fixade de sista med maten innan det bara skulle stå och koka så lekte my med Nate. Helt plötsligt ropar hon på mig och säger kolla, när jag vänder mig om så går han ända från soffan in i köket till mig. Snacka om att jag tappade hakan! Jag har ingen aning om vad my gjorde för vi har försökt i månader, så kommer hon hit och får honom att gå på mindre än 5 min. Så mysan ska ha tusen tack:D, Så nu hela kvällen har han gått runt i hela lägenheten, och nu när han fattat att han kan så släpper han själv och går iväg. Han går ju som en fylle gubbe men ändå ganska stabilt, tillräckligt för att lyckas gå efter bollen och sparka på den. Är så hiiimla stolt! Han är så duktig! Så komiskt att det blev 1 april han gick, men nej detta är inte ett skämt:D.  Laddar upp bilder senare från första stegen, eller första stegen är de inte för de tog han tidigare, men idag är ju första gången har går på riktigtl.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: My

Så kul ju :D jag har magiska händer typ haha <3

2009-04-01 @ 21:29:12
URL: http://myhansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0