Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Operation och bebisdepp...

Opererades i torsdags... En riiiiktigt efterlängtad sådan ! NOOOT!..
Jag har haft en dålig tand som dom var tvugna att ta ut, och det visade sig inte vara så enkelt att bara dra ut.
Så dom fick öppna upp inne i munnen och skära bort slemhinnan och skära bort en bit av käkbenet för att få ut den, så ni kanske förstår hur ont det gör om man har hela käften full med stygn, inuti munnen liksom. INTE skönt! Så går just nu på smärtstillande och antibiotika. Har även lite feber pga det. Guu va pinsamt det var innan operationen som jag kommer i¨håg nu, jag fick lugnande en timme innan och när det väl var dags var jag såå hiiimla snurrig så jag bara kom in och började garva och de..  Fan de tyckte ja var pinsamt nu i efterhand. ..
---

Sitter just nu i soffan och blev lite halv depp, satt och läste Li's blogg (newliborn.blogg.se) och hon är gravid i typ 5 månaden eller något. Så fort jag ser hennes mage saknar jag min dunder mage så sjukt mycket. Jag hade en sån underbar graviditet, jag vill ha en till NU! På direkten.. MEN nej oroa er inte det kommer inte hända, hur mycket jag än vill
är jag tillräckligt klipsk att fatta att jag absolut inte kan, men satan vad jag längtar tillbaka till dagen då jag födde, när jag fick upp min lilla pojk på magen och blev kär på direkten. Han är min livs kärlek och jag skulle vilja så återuppleva dagarna när han var nyfödd. Minns när han låg här hemma i lilla vaggan och bara tittade. Vi hade den i vardagsrummet så jag ställde den brevid soffan så låg jag och bara tittade på honom och pratade med honom. Han har ju alltid varit en sån snäll bebis, än idag är han det. Han är alltid glad och snäll(på sistone har han iof blivit fruktansvärt busig men de är bara kul).  Jag är så himla avvis på Li just nu, iof hon kanske inte haft den lättaste graviditet men ändå hon är iaf gravid. FAST jag har kommit på att även om jag inte är gravid så kommer jag ju snart vara runt en liten bebbe, när li föder kommer ju jag vara den som får allt de roliga och hon får byta blöja och göra allt sånt. Och jag får bara sitta och hålla å gosa. Så det är posetivt, men jag vill inte att de ska dröja yttligare 3 mån tills hon ska föda, jag vill ha hennes bebbe här nuuu! Li för fan se till att föda nu..;) Nee du får vänta tills de är dags för inte vill vi få för tidigt född så kom ihåg att inte bära några kassar;) haha.. Och Li förlåt jag har varit så himla dum under din graviditet känns de som men hade jag inte haft barn själv hade jag kunnat lägga 100% på din graviditet men jag har inte så mkt tid nu när man har en 1 åring själv. Jag är så himla lycklig för eran skull och jag kan knappt bärga mig tills den lille kommer ut. Men jag har varit dålig på att visa det, fast det är så jag känner alltså att jag är lycklig för eran skull och önskar att jag kunde träffa magen varje dag och klappa den och vara stöd men du vet att så ser inte verkligheten ut just nu. Men du kan inte förstå hur mycket jag längtar tills bebben kommmeeeer!!!! Då får nate sin efterlängtade kompis eller kanske flickvän;)..
Och sen längtar jag tills  det har gått ett par år och jag känner att vi har tid/ekonomi till att skaffa en till. då ska jag njuta av varje dag av graviditeten och varje sekund av barnet när det är nyfödd, för det går så himla fort. Man hinner knappt blinka så är dom helt plötsligt ett år. Så ta vara på tiden ni som är nyblivna föräldrar. Jag vet att det är svårt för allt är nytt, men för varje mer sekund ni njuter kommer ni bli mycket mer lugna..

Nee nu ska jag gå och säga till Jonas att jag vill skaffa en bebbe nu på direkten!!
GOT YA! Skojjar faktiskt helt ärligt. Jag vet att det är inte så det går till just nu. Det är
min tur att vänta. Och jag vill att bebben ska komma till en värld där den kan ha lugna föräldrar
som har en ekonomi och hus och hela tjofadderittan! Sen blir det ju bara roligare när jag väl blir gravid om
ett par år för då har det varit så efterlängtat. Nu måste jag gå och pussa på min älskade bästa pojke i hela världen.
Tro mig det finns ingen stoltare mamma än mig! Finns inte ett enda barn där ute som är likt Nate, han är så unik och underbar. Finns inte en människa han inte charmat:D
De har han fått från sin mamma;)

CIAAO!                        MIN APA---->

Kommentarer
Postat av: Li

Haha, så söt du är gumman :D. Förstår att du blir sugen att ha en till när en annan går runt och är tjock. Då kan du tänka dig hur sugen jag var när du hade lilla Nate i magen, längtade så sjuuukt mycket efter en liten själv!

Saknar dig, vi båda är dåliga på att ses med så många projekt igång. Vi får ta och umgås när det lugnar ner sig lite :) då är jag ännu tjockare också ;)

Pussa Nate ifrån mig! Puss älskar dig

2009-04-28 @ 12:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0