Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Så himla trött.

Trött på allt just nu. Den enda i hela världen som jag orkar med för tillfället är nate. Han går inte att vara arg på. Men resten av världen är jag trött och arg på. Orkar ingeting just nu. Vill bara krypa ner i sängen och sova läääänge. När jag vaknar vill jag ha ett ordnat stabilt liv som inte är krångel varje dag. Pengar i denna värld strular till allt. Önskar pengar inte existerade. Folk som har pengar vet inte hur lyckligt lottade dom är, för dom vet inte hur det är att sitta 20 dagar innan man får pengar och inte veta vad man ska ta dig till. Jag hatar när folk säger att pengar inte är hela världen, det är just det de är! Utan pengar kan man inte ens leva. Då kan man inte handla mat, bo nånstans eller nått att ha på sig. INGENTING! Utan pengar i denna världen är man ingen, man är en jävla nolla. Jag är en nolla just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0