Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Sommar och sol.

Längtar så himla mycket tills sommar och sol kommer. Tills dess har nog Nate lärt sig springa omkring och vara riktigt stabil med gåendet. Jonas och Nate har övat hela morgonen med att gå. Så himla duktig är han. I sommar tänker jag spendera all tid utomhus. Hoppas verkligen det blir bra väder i sommar. På fredag ska jag på anställningsintrevjuv om sommarjobb. Självklart hoppas jag att jag får jobbet annars är det knas. Men ändå blir det segt att spendera nates första riktiga sommar på jobbet och han på dagis. Men när jag väl är ledig vill jag att vi ska åka till Pappa och Bea. Dom bor i Göteborgs skärgård. Då blir det åka båt och bara umgås med familjen. Hela våran lilla familj totalt älskar att vara där. Känns som man kan släppa alla problem här hemma och bara vara. Sen har jag mina små bröder där också, och det är alltid lika roligt att träffa dom eftersom man saknar dom konstant och inte riktigt kan följa deras framgångar. Varje gång vi kommer dit så har dom blivit så stora! Hela min pappa familj är underbar, det vet dom att vi tycker:)
Ja det jag ville ha sagt är att vi längtar så otroligt tills vi ska åka dit i sommar.
P.s Håll tummarna på fredag vid halv 2.

---


Snart kommer lilla mysan, vi ska ut och vandra med Nate. Är ju så fruktansvärt fint väder. Så blir nog ner till skällby där alla barn är , och öva på att gå. My kan ju det där, så får se om hon har magiska händer utomhus också;)
Bilder kommer sen:)

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0