Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Ticktack.

Tiden bara flyger förbi en. Igår låg jag och krystade för fullt för att få ut en bebis, och idag är det bara ett par veckor tills han fyller 1 år. Nu när det är så fint väder(vilket jag tjatar om jag vet;P) är vi ute hela tiden som jag sagt innan. Nate sitter knappt i vagnen nu, han ska bara gå brevid mig och hålla handen, sen är det ju självklart han som ska bestämma vart vi ska gå och vilket håll(tycker han ja!) haha. Han blir jätte arg om han inte får bestämma, just nu får han väl iof bestämma det mesta. Men han vill gå dit man inte kan, ex idag ville han gå ner i ankdammen och blev jätte sur när han inte fick. Han har ju börjat fatta att det ligger MASSOR av roligt på marken så man hinner ju knappt komma någon meter innan han ska böja sig ner för han hittat nått intressant hehe. Oftast är det roliga stenar han vill äta på, men nu när jag sagt usch och kastat bort stenen innan han stoppat det i munnen så har han fattat vinken så han gör samma sak fast säger inte usch eftersom han inte kan säga sånna ord än. Hans enda ord han kan just nu är Mamma , babba (pappa) och dää (titta/där), dää säger han ju oftas när han pekar.

Nu har jag lagt in lite bilder från när nate går in action .
Så här kommer några bilder:)

Nate går:)
   

Far & son<3                       Haha ser ut som Nate säger något och Jonas lyssnar:)
 


 Nate vid den omnämda ankdammen som han vääägrade lämna!:)

CIaO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0