Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Jaaag måååår såååå braaaaaaaaa!!!

Jaaag vet, jag har inte skrivit sen i maj tror jag det var. Det är fullt upp, för det första flyttade vi i maj så det har varit fullt upp för jag har börjat jobba (så jävla härligt). Vi flyttade till våran älskade 5a , och vi har renoverat hallen å vardagsrummet så det är sjukt fint nu!:D. Har bara resten av rummen kvar hehe:P. Nate stormtrivs med hans egna rum där han kan göra vad han vill å har alla sina leksaker. Jonas trivs för han har sitt egna rum med dator och ska flytta in sitt akvarie här, och jag trivs när alla andra trivs^^, Jag har jobbat halva tiden på mitt sommarjobb nu och stormtrivs! vill inte sluta egentligen, men det måste man ju. Blev uppringd av ett företag för ett par veckor sen som ville ge mig jobb, så nu är hösten säkrad också:D. Nu går man på rosa moln! Det enda som fattas just nu är ett syskon till min älskling. Det får bli av snart;P
Vi har pratat om det men vi vill ha jobb båda först men så är det ju snart, för nate börjar på dagis 10 augusti(bästa och finaste dagiset istan) Just nu mår jag så jääääääääääääätte bra! allt har blivit bra igen ! Äntligen!
all SKIT är äntligen över^^. Idag kommer min pappa ner med sin familj och ska bo här tills på fredag , och umgås, kalmar marknad imorgon så det blir kul OM jag mår lite bättre. Hade feber inatt och imorse, det var ingen högfeber, både jag och nate hade ca 38 grader men jag är så klen så de är mycket tycker jag. Mår bättre efter lite febernedsättande. =)

Nu ska jag gå å vila så jag kanske mirakulöst är frisk ikväll^^,
CIAAAAAAAAAAAO!

(ska ladda upp lite nya bilder när jag orkar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0