Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

1 år.

Känns som det var igår jag åkte in till sjukhuset och låg och krystade fram världens otroligaste unge. Min lilla bebbe Nate. Nu den 18 april är det redan 1 år sen. Hans 1års dag ska bli så mysig, blir kalas ute hos farmor & farfar eftersom våran lägenhet är för liten, vi flyttar den 1 maj till vår nya 4 ( egentligen blir det en 5a ) så vi får inte plats i våran lilla 2a om vi ska ha kalas. Så bättre vi är ute i deras hus. Har börjat handla presenter, han är ju helt besatt av bilar, bollar & böcker så dom första presenterna blev självklart dom tre nämda sakerna. Har inte riktigt kommit på vad han ska få på sin ettårsdag men det ger sig väl, försöker komma på något riktigt kul men han gillar inte så mycket leksaker utan det är mest bilar just nu. Min lilla Nate 1 år, kan knappt tro det. Han är nog det mest glada barnet jag någonsin träffat, han har ett solskens leende på läpparna hela tiden. Leendet är så sött och speciellt nu när han fått tänder, han har 4 uppe och 2 nere. Måste bara tillägga att Nate är det bästa beslutet jag någonsin tagit.
----
Köpte en ny mascara idag - Maxfactor fake lash effect, kan lätt säga att det är den bästa mascara jag någonsin haft och jag har testat det mesta. Väl investerade 165 kr. Man blir inte besviken, den ger vad den säger. Det ser ut som man satt på lösögonfransar fast på ett posetivt sätt, man får verkligen ögonfransar upp till ögonbrynen och dom blir så fylliga.
Japp lätt bäst!

. Laddar upp lite bilder på Nate i ett eget inlägg eftersom jag lyckats radera det jag skrivit 3 gånger orkar jag inte en gång till.

----
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0