Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Blogg

Jag tycker det är så himla kul att blogga, och att läsa andras bloggar. Hittade en blogg idag vars ägare var en tjej som var 18 år och 3barnsmamma, skit tuff tjej. Förstår inte hur hon klarar det men det bevisar hur stark modersinstinkten är. Vill bara säga att jag önskar henne och hennes familj all lycka.

--

Idag har det varit fullt upp från morgon till kväll. Imorse var jag ju hos doktorn sen träffade vi mysan en snabbis innan vi åkte hem. När vi kom hem hittade vi Jonas jätte sjuk hemma så jag har fått sköta honom, nate och allt hemma idag. Jag och nate tog en runda på skällby, lekte och matade pollarna. I mellan allt detta har jag städat lagat mat och lekt med nate. Just nu har jag jätte ont i ryggen för nate har klängt på mig hela dagen. Nu ikväll innan natt dags så badade jag honom och sen satte vi oss och myste i soffan för att varva ner, han var så trött så han bara låg på min bringa och kollade på tvn och pillade lite i mitt ansikte då & då:) Han kan vara en riktig gospelle om han vill.
När jag och nate spelade lite fotboll idag släppte han bordet själv och tog 1 steg. Jag blev helt stum haha. Han har gått ett par steg innan men då är de jag som släppt han, så jag blev så glad för nu vet jag att det är nära tills han går. Han släpper flera gånger om dagen och bara står. Men inte börjat gå än. LÄÄNGTAR tills det händer. Vill så gärna kunna gå ut och gå med honom och att han får springa runt på marken och inte bara vara i våran famn eller sitta i vagnen.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0