Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Den långa flytten

Det är bara en månad kvar tills flytten, flytten som kommer göra mig super lycklig. Den långa flytten blir till huset brevid. Vi bor i 6b och vi ska flytta till trappen mittemot, 4b. En super fin 4:a som egentligen blir en 5:a för det är ingen vanlig balkong utan det är ett inglasat rum som är ungefär 15-20 kvm. Vi kommer bo högst upp så det blir en jätte fin utsikt och i det rummet är det samma temperatur som i lägenheten så vi kommer ha det som ett mysrum. Vi har precis köpt nya soffor som ska stå där ute med två fina små bord, sen blir det en tv. Kommer bli suuupermysigt!!
Lägenheten som vi ska bo i har ett inbyggt vattenfall i vardagsrummet, låter helt sjukt jag vet men det är jätte fint. Vi ska ha en guldfisk där. Toaletten är en dröm toa, jätte stor helkaklad med en spegel som är över hela väggen. Sen i toaletten är en vägg hel glasad fast det är inte glas som går att se igenom, det hade varit jobbigt eftersom den väggen är till vardagsrummet. Lite svårt att förklara hur lägenheten är för den är verkligen speciell. Alla som sett den vill flytta dit och det tar jag som en bra sak. Kortfattat jag längtar!

---

Just nu sitter jag och tittar på wipeout. Ingen kan påstå att det inte är ett underhållande program, jag och min sambo Jonas garvar ihjäl oss hela tiden. Denna gången hejade jag på Jannike, den mörkhyade tjejen från Svergie. Riktigt duktig och tuff tjej. Jag tycker dom här bollarna i första hitet är roligast, dom stora 4 röda bollarna som man måste hoppa en åt gången på. Alla flyger åt olika håll och det är så fruktansvärt roligt.
Nu ska Jonas iväg och handla mcdonalds för jag orkade inte laga mat idag eftersom Jonas & Nate var iväg hos Jonas föräldrar hela dagen och jag stor städade hela lägenheten själv och sen åkte och handlade själv. Då var man inte bra sugen på att ställa sig och laga mat efter det. Så nu när Nate somnat blir det Donkan. Mums, ska ta en Mc-chicken med x-tra sås i, sen garlic dip och en vanlij shake. Usch vad hungrig jag blev nu!

SHoOoHeJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0