Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Lungcancer!

Sitter här och nästan somnar framför datorn, har inte suttit still en enda sekund idag. Fick en pytteliten sovmorgon idag på en halvtimme för jonas var lite bättre imorse. Han har varit magsjuk så jag har tagit hand om honom plus tagit hand om nate som har lunginflammation. För övrigt har jag varit med Jenny precis hela dagen. Vi gick ut till skällby med barnen och batte var med.(Jennys lillebror) Där lekte vi , kollade på djuren samt tog en liten fika. Allihopa drog hem till Jenny sen där det står saker överallt för dom renoverar badrum och sovrum där hemma. Sen skulle jag slinga håret på Jenny samtidigt som vi tog hand om barnen vilket inte gick allt för bra, nate kladdade glass ÖVERALLT! Såg ut som ett bombnedslag när vi var klara. Efter det fick jag stressa hem och natta nate för lilla mysan skulle komma. Så nu har jag umgåtts med henne hela kvällen, men hon var ju fan också sjuk så fick ta hand om henne och Jonas. Så man kan säga att jag haft 3 bebisar här ikväll som jag fick ta hand om. *PUST*
----
Märkte under tiden jag var hos jenny att jag började få ont i huvudet sen fick jag ont i högra lungan så fort jag tog ett andetag, huvudvärken försvann efter en värktablett men att det gör ont i lungan har inte gått bort. Det är skit obehagligt!!
Sist jag var hos läkaren så sa han att han hörde något längst ner i högra lungan och nu har jag ont där, så jag tror jag kommer dö inom en vecka i lungcancer!(jag är hypokontiker jag vet)
-
Nu ska jag gå och sova, helt sjukt skönt kommer det bli. Jonas har somnat på soffan så har hela stora sängen för mig själv:D SKÖNT! Krypa ner och mysa lite.

CIAOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0