Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Mitt hjärta ler igen

ikväll slog mitt hjärta volter. Min älskade vän som jag varit ovän med ett halv år kom hit, i början var det stelt men det är inte så lustigt eftersom vi inte setts på ett halvår plus att jag skäms så mycket över vad jag gjort. Nate var hemma och han blev störtkär i henne! ALDRIG sett honom så uppspelt. Han skulle rulla runt och visa henne allt han kunde göra och visa henne alla leksaker. Han var så jävla söt! Hon med:), Lika vacker som alltid. När det gått ett tag började allt kännas som vanligt och det var så underbart. Kändes som the old days fast nästan bättre, kändes som man börjat på ny kula. Allt var förlåtet och man bara kunde vara sig själv. Hon vet inte hur mycket jag älskar henne och är så glad att hon är tillbaka. Denna gången kommer jag aldrig tappa dig! Längtar till hennes student skiva!;)
Nu gumman är vi back in the game och vi accerelerar (?) hahah!

CIAO!


Kommentarer
Postat av: My

sötis <3

2009-03-24 @ 22:19:04
URL: http://myhansen.blogg.se/
Postat av: Vilja

Svar; HejHej! Trevligt att du varit inne på bloggen och kollat. Angående din kommentar om att göra om bloggen så är jag verkligen inte bra på det. Fick sitta ett bra tag innan min blogg såg någorlunda respektabel ut :) men vad är det du vill veta? kan försöka hjälpa dig om du vill. Kram

2009-03-25 @ 07:41:06
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: vilja

Svar: Tack, va glad jag blir! Kan tipsa din om sidan Designa din blogg.se där finns mycket information om hur du fixar till din blogg. Själv så fick jag sitta och pilla ett tag innan jag fick till det någorlunda :) Allt bra idag? kram

2009-03-25 @ 20:17:48
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: tullan

så skönt när man finner tillbaka till "gammal" vänskap :)

2009-03-25 @ 20:25:28
Postat av: tullan

så skönt när man finner tillbaka till "gammal" vänskap :)

2009-03-25 @ 20:25:49
URL: http://tulllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0