Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Simhallen

Äntligen fått till att! Har suttit i två timmar och försökt göra så jag skulle få denna bakgrund till bloggen. Tänker göra något mer avancerat senare men orkar inte just nu:P Sen har jag inte hittat nått snyggt än. Så får nöja mig med detta så länge.
Idag har jag haft ännu en super bra dag, började med att direkt när jag och nate gick upp packade jag väskan med badkläder och fika sen drog vi till simhallen där vi mötte upp mysan:). Alla 3 badade i barnpoolen och nate och mysan busade så himla mycket. vi hade jätte kul, sen tog vi en fika på äventyrsfiket. Sen gick jag hem och då stack jag och jonas med nate till jula och skulle leta musmatta till vår nya dator men hittade inget bra. Sen handlade vi mat och drog hem så lagade jag min hemmalagade pasta sås som det är bacon lök och paprika i. MUMS! Sen käkade vi och badade nate efter det så han skulle få bort all klor. Sen sussade jag honom och har suttit här i 2 timmar nu.

Imorgon kommer mysan efter hon varit i skolan:) Vi ska gå en långrunda med Nate!
CIAAAO!

Kommentarer
Postat av: Vilja

Svar: Oj, här har det hänt lite! Snyggt! Naaw, Tack så mycket, vad glad jag blir! :)



Hur gammal är din son? Jodå allt är bra med mig, lite småseg bara. Kram

2009-03-26 @ 10:21:21
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0