Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Snälla snälla

Sitter och nynnar på snälla snälla av caroline af ugglas som var med i melodifestivalen. Älskar den sången men även hennes förra bidrag som var med 2007 som heter -Jag tror på dig var jätte bra med. Tycker hon är en sten tuff kvinna.
Project runway är det på tv nu, har kollat på varje säsong då jag älskar programmet. Flippade lite mellan project rw och ballar av stål, shit vilket program det är! Jag skrattar så jag dör, brittanfittan kallas en tjej där som jag älskar. Hon var tidigare med i RajRaj och är så sjukt kul att kolla på. Hon skäms inte för någonting den tjejen, hon var nydligen med i Wipeout där hon satte sig och kissade i poolen när hon hade tävlat klart haha. Riktigt skön tjej! Detta progammet är slut nu och då blir det BIGBROTHER vilket jag är besatt av just nu. Kollade aldrig på denna säsongen när Linda rosing är med. Så tycker det är skit kul att kolla på speciellt nu när man vet vem hon är. Hon skämde ut sig så mkt i BB. Hon har sex med micke var och varannan natt och springer runt skit packad och strular med alla. Nu är det indelat i två delar i huset -fattiga vs rika. Nu måste jag dra och kolla på det.. Mouhaha!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0