Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Twilight <3

Lätt den bästa film jag sett på länge, jag vet att det inte är någon jätte ny film. Har velat se den så himla länge. Så nu var det dags! Vi har laddat ner så mycket film dom senaste dagarna eftersom vi uppdaterat oss med en ny bärbar så kopplar vi in den i tvn. Tiwlight var så sjukt bra, älskar den. En riktigt romantik film men som fortfarande är spännande.
Handlar om en tjej som flyttar till sin pappa, han bor i ett litet samhälle på typ 3000 pers. Där börjar hon skolan och blir ganska populär och får mycket kompisar. Sen på skolan finns det ett gäng som ingen annan är med, det är bara det gänget. Dom är jätte bleka, älskar regn och pratar aldrig med någon. Hon blir intresserad i en utav killarna i det gänget och alla säger att hon ska ge upp för alla är typ kära i honom men ingen får honom. Sen börjar dom prata mot alla odds och vänskapen utvecklar sig, och ju mer hon lär känna honom desto mer får hon redo på om honom. Och han är ingen vanlig människa. Nu när jag berättar kan man förknippa filmen med en typisk highschool film men tvärtom, det är det verkligen inte. Handlar inget om skola eller populäritet.
Den filmen rekommenderar jag verkligen.
---
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag har precis läst böckerna - de är jättebra! Kunde knappt slut läsa. Har filmen hemma också men inte hunnit titta på den ännu...

2009-03-31 @ 22:21:24
URL: http://beasscrap.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0