Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Vin kväll

Igår hade jag en fruktansvärt rolig vin kväll med min älskis vän Jenny. Vi Kollade robinsson 2009, åt chips & drack vin.
Bilder blev det många, vi tog säkert 200 bilder haha. Jag skrattade så mycket under kvällen så tillslut grät vi av skratt.
Nu blev det bara en hemma kväll men vi bestämde att det blir utgång nästa gång istället.
Usch idag är jag riktigt trött, kom hem runt 12 tiden och då hade nate vaknat precis och ville inte somna om. Då blir man lite arg men det var ju inte så mycket att göra åt än att lägga sig på ett täcke framför tvn och gosa allihopa. Tillslut blev han trött och jag lyckades natta honom. Ville inte riktigt gå och lägga mig än för jag hade ju varit borta hela dagen från jonas för jag var med Jenny hela dagen också. Så vi låg uppe och mös en stund så jag var i säng vid 4. MEN som tur va sov nate ändå till halv 11 eftersom han var uppe i natt så jag fick en skön sovmorgon, plus att jonas lät mig sova en timme till för att riktigt vila ut:) RIktigt N I C E !
Bilder från kvällen kommer senare. Måste lägga in dom i datorn först.
Tog så mycket ego pics så det blir nog ett inlägg med massa bilder på mig haha:D

CIAAAO BELLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0