Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

BLÄÄÄ!

Usch just nu gör jag något som bara är helt enkelt BLÄÄÄ och SPYYY!
Nate är van vid att jag ligger brevid honom och nattar honom, men han har blivit så himla bekväm av sig att
varje gång han vaknar till lite så börjar han gråta och då måste jag lägga mig brevid för att han ska somna om.
Nu på senaste har han vaknat så fort jag går bort därifrån så han har vaknat var 5minut och jag har fått springa där inne med välling var 5 minut och lägga mig. Det har verkligen tärt på mina krafter och jag och jonas har inte fått någon tid tillsammans så nu ikväll orkade jag inte mer så nu sitter jag och jonas här ute i soffan och nate skriker inne i sovrummet och vi går in var 5 minut och lägger honom ner för vi kör den där 5minuters metoden. Nu är det fags att gå in till honom.
*1 timme senare*'
När jag gick in till nate innan så hostade han så himla mycket för han har haft hosta i nästan ett halvår och fått olika hostmediciner men inget har hjälpt, nu då jag gick in var det som det brukade fast lite värre och han hostar så mycket så han klöks sen precis när jag ska ge honom tutten så bara spyr han sån riktigt kastspya så det flyger hur långt som helst och bara sprutar ur munnen och han spyr flera gånger om, jag får panik och skiker på Jonas och han bara flyger in i rummet och upp med nate i famnen och då spyr han igen och usch allt var bara kaos... När nate lugnat ner sig lite och inte spyr mer klär vi av honom och badar honom. Vi ska ringa läkaren imorgon för så här går inte att ha det, han ska inte behöva hosta så mycket att han spyr av det. Jag är så orolig att han har astma för 2 av mina syskon har det och dom behöver ta medicin 2 gånger om dagen och det är inte så kul. Visst så brukar det oftast växa bort men det dröjer ju ganska många år. Men nu tänker jag säga till läkaren att göra något för vi har varit där hur många gånger som helst och det enda dom gör är att byta hostmedicin men inget har hittills hjälpt. Så nu är nate fortfarande vaken, nu mår han bra och springer omkring och jagar bollen. Han har fått i sig både fruktpure och yoggi så nu är han inte lika tom i magen för han tömde verkligen sig själv på allt.  Stackars min pojk!
-
9.15 imorgon bitti ska jag på arbetsintervjuv hos uniflex! det är om en fast heltidstjänst så jag hoppas verkligen på detta nu! Då börjar jag i augusti på utbildningen i 2 månader med fullbetalning och sen 6 mån provanställning. Det hade varit perfekt för då kan jag ändå sommarjobba på smedängen som undersköterska och sen veta att hösten är klar liksom och inte behöva oroa sig för jobb i höst:). Och då hinner jag få lite meriter från sommarjobbet också. Behöver ha lite mer i bagaget när jag söker jobb känns det som. Jag vet att jag är duktig på det mesta men har man inga referenser och meriter är det svårt att övertyga någon som tittar på ett cv eftersom man inte träffar personen fören efter dom läst cvt och då är man redan bortvald:P så är så förvånad att dom ens ringde från uniflex, vem skulle inte vilja ha ett fast jobb på telenor(jag tror till 99% att det är telenor) + att det är så svårt att få jobb nu förtiden så är glad över vilket jobb som helst just nu:)
SKa försöka natta lillen nu!

CIAO

Min älskade lilla apa <3

!

Kommentarer
Postat av: emmis

svar; okey (= har lagt till dig nu också =D Och gud vilken söt bäbis du har =D

2009-05-24 @ 23:09:09
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0