Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Jag & Nate är bäst.

      Du & Jag mot världen <3


Min lilla Natis har varit så himla ledsen i 3 dygn och inte sovit middag utan att vakna och inte sovit riktigt på natten utan bara legat och gråtit i sömnen nästa bokstavligen hela natten! Har tyckt så synd om honom, har försökt med allt men inget funkat och han har haft pyttelite feber men inte tillräckligt för att ge panodil men jag gav panodil en kväll för att se om det hjälpte vilket det gjorde en stund. Helt plötsligt var febern borta och då började jag ana vem som är boven i dramat. Jag tittade i hans mun och precis som jag anade hade en tand ploppat upp där nere till höger om mitten tänderna så nu när den väl kommit upp har det blivit lite bättre.  Idag har jag och nate varit hemma hos min mamma hela dagen medans jonas har varit med sina killpolare och skejtat. Nate var så himla trött så han däckade halv 7 i bilen på väg hem. Sen dess har han sovit som en stock, ÄNTLIGEN! Hehe.
Nu ska vi kolla på tv och mysa jag och jonte.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0