Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

My Love.

Ligger i soffan med datorn och kan inte sluta tänka på Nate min älskade lilla "bebis" när han var nyfödd, den lukten! Jag har älskat att känna hans doft sen första sekund! När jag går in på kvällen när han sover och jag ger honom välling lutar jag mig nästan alltid ner i sängen för att känna hans doft. Han är så himla härlig min pojk, idag var vi ute hela dagen och han har nästan helt slutat sitta i vagnen eller jo om vi ska gå långt så gör han ju det annars går han ganska långt själv men han håller såklart någon av oss i händerna. Jag blir tårögd när jag tänker på honom för han är så himla underbar och bäst! Vi har nog fasen fått världens bästa son och det är säkert något alla föräldrar säger men detta är sant alltså. Om ni skulle träffa honom skulle ni veta vad jag pratar om. Det finns ingen gladare pojk än min. Han är my love! Min älskling, mitt liv, mitt allt! Och det bästa av allt är att han är MIN son!:D hehe. Jag älskar honom mest av allt i hela universum! Alla som är mammor vet vilken kärlek jag pratar om och att den inte går att beskriva!

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Elin

Han är underbar :)

2009-05-14 @ 18:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0