Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Long time

Shiit nu var det hur länge som helst jag skrev i bloggen. Hinner inte med sånt längre känner jag, men just för tillfället hade jag 2 min över att skriva ett litet inlägg.
Det är så mycket som hänt under sommaren och sista tiden så orkar inte dra upp allt men kan berätta vad som hänt på senare tid.
Min älskade vän Li fick barn för ungefär en månad sen, en liten Alina(flicka) som är hur underbar som helst.
Sen är min syster gravid nu så jag ska bli en stolt moster. Det är så j*vla kul! Är så glad över det.
Nate har börjat på dagis också nu, han är inskolad och klar och älskar dagis. Allt gick hur bra som helst, han älskade det från första sekund så än så länge säger han inte ett ljud när vi lämnar han, däremot när vi hämtar kan han bli ledsen för han vill inte gå hem haha. Ja sen har jag börjat jobba på mitt gamla jobb igen, fast denna gången så är det bil försäkringar som jag jobbar med. (faktiskt ganska svårt mot det jag jobbade med innan) mycket att lära sig:P.
Jaja orkar inte rabbla allt som hänt..

Just nu iaf så sitter och jag och lyssnar på musik och nate klänger i knät , ska natta han straxt så kommer Sara min lilla bejbi hit å umgås lite. Fan har haft så fruktansvärt kul den senaste veckan med henne. Har garvat så ja pissat på mig alltså. Hon är så flummig min lilla flicka:)
Kan skriva mer ikväll :)
Nu kommer sara när som så ska göra mig iordning!

CIAOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0