Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar

Nate Carl Hultman.

Nate Carl Hultman, det är min älskade son. Min älskade son som får mig att klara av varje dag just nu, han som får mig att ta mig ur sängen på morgonen och kämpa igenom hela dagen. Han får mig att klara allt, för skulle alla veta hur mitt liv ser ut skulle dom undra hur jag klarar allt. En dag ska jag ge min son hela världen! Men än så länge hoppas jag att han märker hur mycket jag älskar honom men det tror jag eftersom han aldrig vill lämna min sida. :) Min lilla Nate<3

Annars så händer det inte alls mycket på min front, försöker ta varje dag i sänder.
Har för tillfället haft en cp rolig period i mitt liv som jag hoppas fortsätta!

Har varit med min älskade sara bengtsson
väldigt mycket dom senaste veckorna, är så lycklig att
vi hittat tillbaka till varandra mitt hjärta! Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta Sara<3

Sen måste jag säga att jag saknar min Mysan , hon har träffat en skiiiiit gooooooooooo kille från göööteborg:D
Och jag är så jävla glad för hennes skull för jag har faktiskt aldrig sett henne så här kär, inte ens när hon var tillsammans med sin första kärlek vars namn jag inte skriver för han är ett rövhål men jag är så glad för min mysans skull att hon äntligen hittat en riktigt bra kille som hon älskar och som behandlar henne som hon ska bli behandlad så tack mattias för du förgyller min bästa väns liv:) Jag menar det! Hoppas du kommer till kalmar snart igen vi jag får träffa dig för du ska veta att du å mysan alltid är välkomna här! My är min allra bästa vän och den som gör henne kär å galen och lycklig är alltid välkommen hos mig, sen är det ett plus att du är för jävla go:D
Hoppas du ser detta:)

Nu ska jag flumm äta lite för nate sover å jag ska slänga mig på soffan å flumma^^

CIAO!Mamma å Natis

Kommentarer
Postat av: Tiiias

Vad gullig du är looloo, Snart så ses vi igen :)

2009-09-17 @ 14:24:24
Postat av: Sara

Älskar dej <3

2010-01-11 @ 00:06:46
Postat av: cecilia

Gud som söt son du har :)

2010-04-18 @ 16:49:23
URL: http://c-overexcited.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0